Przetarg
Warunki Elektronicznego Postępowania przetargowego
I. ZAMAWIAJĄCY
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach, ul. Towarowa 23, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000074847; Zarząd Spółki: Aleksander Wierzba, Ewelina Kowalska, kapitał zakładowy Spółki: 136.992.000 PLN.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie Elektronicznego Postepowania przetargowego zgodnie z ustawą Kodeks cywilny oraz „Regulaminem Udzielania Zamówień i Zawierania Umów” obowiązującym w Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej sp. z. o.o.”
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
„Wymiana dźwigu osobowego w Hotelu *** NAT w Sarbinowie”
Do zadań wybranego wykonawcy będzie należało między innymi:
- Wymianę dźwigu osobowego (dostawa nowego dźwigu, demontaż starego dźwigu wraz z utylizacją, montaż nowego dźwigu, wykonanie wszystkich prac towarzyszących oraz przeprowadzenie badań odbiorczych i dopuszczenie nowego urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego.
- Zamawiający wymaga :
• wymianę dźwigu z hydraulicznego na elektryczny, cierny linowy, z udźwigiem kabiny min 630 kg/8 osób,
• prędkości kabiny min 1 m/s, • moc ok 6kW silnik synchroniczny regulowany falownikiem
• preferowana maszynownią w nadszybiu
• sterowanie szafą na najwyższej kondygnacji przy ościeżnicy
• komunikacja windy z systemem SSP zamawiającego w tym po zaniku napięcia lub w przypadku pożaru zjazd awaryjny na najniższą kondygnację i otwarcie drzwi.
• kamera monitoringu z rejestratorem i łącznością internetową, niezbędne okablowanie windy/szybu w podsufitce
• przeznaczenie kabiny hotelowe zgodnie z załącznikiem zdjęciowym
• układ wejść nieprzelotowy
• kabina w kształcie rombu, zamawiający wymaga uzyskania jak największych wymiarów kabiny minimalne wymiary to wymiary istniejącej kabiny
• drzwi kabinowe 900x2000 mm stal nierdzewna szlifowana, szlifowana fakturowana w najwyżej klasie do decyzji zamawiającego na etapie doboru na podstawie próbek materiałów i wizualizacji wykonanej przez oferenta (przykładowa kabina zgodnie z załącznikiem zdjęciowym)podłoga z wykładziny antypoślizgowej, trudnościeralnej szara – do decyzji zamawiającego na etapie doboru na podstawie próbek materiałów i wizualizacji wykonanej przez oferenta
• oświetlenie automatyczne led punktowe o odpowiednim nasileniu
• sufit blacha laminowana lub stal nierdzewna szlifowana – do decyzji zamawiającego na etapie doboru na podstawie próbek materiałów i wizualizacji wykonanej przez oferenta
• kaseta wezwań szklana – z trwałych/antywandalicznych materiałów, przyciski okrągłe z podświetleniem LED, wypukłość z oznaczeniami Braille, piętrowskazywacz u góry kasety informacyjnej. Zatrzymanie na piętrze informowane głosowo w języku polskim np. „ parter „ , „pierwsze piętro” itp.
• Ściany stal nierdzewna szlifowana, szlifowana fakturowana, 1 szt. lustro bezpieczne od połowy do pełnej wysokości kabiny, poręcz ze stali nierdzewnej, szczotkowanej na ścianie z lustrem.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 listopada 2024r.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, po uzgodnieniu z zamawiającym, pod warunkiem zaawansowania w realizacji prac na poziomie minimum 90% całego zakresu przedmiotu umowy liczone na dzień terminu realizacji Umowy tj. 30 listopada 2024r i w zakresie związanym z procedurą odbiorową dozoru technicznego.
Prace wykonywane po terminie 30.11.2024 r. muszą uwzględniać specyfikę czynnego obiektu z uwagi na gości. Za dodatkowe nakłady poniesione w związku z powyższym, a związane z zabiegami techniczno–organizacyjnymi, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram z podziałem na roboty i przedłoży go do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie do 7 dni od podpisania Umowy. W/w zadania będą realizowane zgodnie z umową, której wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszych warunków.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć za pomocą Platformy Zakupowej dołączając do oferty elektronicznej skan oferty w formie pisemnej oraz wszystkich wymaganych oświadczeń znajdujących się w warunkach przetargowych do dnia 24.07.2024 r. do godz. 12:00.
2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w ust. 1 niniejszego rozdziału, zostaną odrzucone.
3. Zamawiający otworzy oferty elektroniczne w dniu w dniu 24.07.2024r. do godz. 12:00.